Od prvních návrhů Activity Streamu, které se popravdě docela lišily od stávající podoby nového panelu, který z něj vznikl, si Mozilla zahrávala s myšlenkou nabízet relevantní obsah podle právě navštívené stránky. Teď ukázala návrh, jak by to mohlo vypadat.
Základem návrhu je jeho zobrazení doporučeného obsahu v pravé části adresního řádku. Modelovým příkladem je nabídka doplňku relevantního pro často navštěvované stránky. V e-shopu vám Firefox může nabídnout doplněk pro srovnávání cen a na Facebooku třeba zase pro izolaci cookies sociálních sítí.
Pokud by chtěl Firefox zobrazit relevantních návrhů více, nebo chtěl doporučovat i obsah z jiných stránek, v další fázi by mohl využít i postranního panelu, kam se návrhů vejde podstatně více.
Zatím jde hlavně o návrh a první implementace se dostává teprve do Nightly. Během ní se ale mohou větší i menší detaily pořád měnit.
Charla napsal(a)
LaaLaa napsal(a)
teadered napsal(a)