Když uživatel Firefoxu zvolí v nabídce položku Nápověda, dostane se na web Podpora Firefoxu. Ten nabízí řadu článků podpory, které uživateli poradí, jak vyřešit konkrétní problém či jak používat konkrétní funkci prohlížeče. Web je k dispozici i v české variantě, která si nevede špatně. Pro lepší představu se podívejte na následující obrázek či přímo na webu.
Nejpopulárnější články, které představují většinu shlédnutí, jsou dlouhodobě přeloženy všechny. Z celkového počtu 279 článků je jich přeloženo do češtiny 152, což je 54 %. Články zahrnují Firefox pro desktop, Firefox pro Android a nově začínají vznikat i články pro připravovaný Firefox OS. V dohledné době by se na webu podpory měly objevit i články pro Thunderbird, který nyní běží samostatně.
Jaké jsou nejvíce žádané články, které dosud nejsou přeloženy? Na webu je jejich seznam. Nejčastěji žádané aktuálně jsou:
- Awesome Bar – Find your bookmarks, history and tabs when you type in the address bar
- Search the web from the Address Bar
- Restore previous session – Configure when Firefox shows your most recent tabs and windows
- Firefox uses too much memory (RAM) – How to fix
- Troubleshoot Firefox issues caused by malware
S jejich překladem můžete samozřejmě pomoci, za což budeme rádi. Překlad článků podpory je nikdy nekončící práce, protože jak se vyvíjí samotný Firefox, mění se postupně i články podpory. Ty se ostatně upravují i na základě toho, jak se uživatelům zdají srozumitelné.