Počínaje prosincem nastane změna na pozici výchozího vyhledávače ve Firefoxu pro některé země. Pro USA bude nově výchozím vyhledávačem Yahoo a v rámci nové pětileté dohody bude také podporovat i technologii Do Not Track. V Rusku se pak stane výchozím vyhledávačem Yandex, v Číně pak bude jako výchozí pokračovat Baidu. Ostatní vyhledávače jako Google či Bing budou v nabídce i nadále. České verze se tato změna netýká.
Mozilla tak mění strategii jedné globální smlouvy na výchozí vyhledávání, které měla dosud se společností Google, na několik smluv s konkrétními vyhledávači pro jednotlivé země. Spolu s výchozími náhledy stránek na novém panelu prohlížeče je tak zřejmý trend diverzifikace příjmů, kdy se postupně mění závislost na jednom zdroji příjmů (či spíše na jedné globální smlouvě) ve prospěch více smluv pro konkrétní země.