V posledních vývojových verzích Firefoxu 4.0 se můžete setkat s aktivovanou podporou WebGL. Jedná se o specifikaci, která vyšla z Canvas 3D, což bylo/je rozšíření značky <canvas> do 3D. Jedná se tedy o rozšíření možností tvorby webu o tvorbu 3D grafiky a to bez nutnosti externích zásuvných modulů. Využití zde nalezne podpora hardwarové akcelerace, která grafice dodá tu správnou rychlost.
Pokud si chcete podívat na pár ukázek WebGL, nahlédněte do následující galerii ukázek. Video níže pak ukazuje implementaci Quaka II pomocí WebGL. Jak je z ukázky patrné, není rychlost pro podobné použití prozatím ideální. Ukazuje ale zajímavý směru, kudy by se mohlo hraní her do budoucna ubírat. Žádná instalace hry, vše v prostředí webového prohlížeče.
Ačkoliv za počátky WebGL stála Mozilla, neznamená to, že by ostatní prohlížeče stály stranou. Na podpoře totiž pracují i ostatní tvůrci prohlížečů, snad s výjimkou Microsoftu, kde to prozatím na podporu WebGL nevypadá.